Tuesday, March 24, 2009

Whitesignature Crew


Tak silap aku Whitesignature dah established sejak 2006. Pada aku, aku patut berbangga sangat sangat.... WS ni label aku cipta untuk photography aku. Ramai orang yang confuse tentang WS dan Cintadanmereka. :) sekarang aku nak jelaskan sikit... Dulunya aku campur adukkan artwork graphic aku dan artwork wedding dan lain lain lagi. Cintadanmereka(C&M) adalah khas untuk weddings only. name pun dah cinta, cinta itu kasih, kasih lahirkan sayang, sayang adalh dari mereka, dan mereka adalah sebahagian cintadanmereka :) Bawah WS dulu ialah C&M dan Allodealova. Allodealova still ade cume aku lebih nak focuskan kepada C&M. Nak naikkan sesuatu name bukan nye hanya Sebulan. Tapi Bertahun. Untuk apa yang aku dapat sekarang, aku dah cukup berbangga. tak semua yang mengenali tapi at lease ade yang meminati artwork C&M. Tapi sekarang, aku nak share dengan kengkawan aku. aku nak besarkan lagi name Whitesignature tu. dan sekarang, bawah WS ade C&M, Cintaberbisik, MikeMurano, Tuai Concept, Persona Kasih, GreenGallery,Atinko dan ade sebahagian lagi. Semua ni dibawak satu name iaitu Whitesignature. Tapi WS tak pernah membataskan kreativiti diorang.

Aku tak tau samaada aku patut berbangga dengan diri aku atau tak, aku tak seperti Label2 photography gah yang lain. Diorang menyerap masuk hanya yang PRO sahaje untuk sertai label diorang. Pada aku, aku akan mengambil seseorang yang dalam hati dia ada minat mendalam dalam photography dan serius. Biar ambil masa bertahun untuk 'up'kan diorang, aku still akan tolong.

Aku suke lepak ngan bebudak WS. Kitorang ade agenda kitorang tersendiri..ade lawak kitorang tersendiri, ade ade je la kitorang ni. Kalau bole nak kongsi ngan ramai lagi. Kalau lepak ade la idea yang timbul. kitorang pun banyak berbincang untuk memajukan diri sendiri,. kalau korang nak join Warga WS pun bole... amat dialu-alukan.... tapi korang mestilah :

  • Pandai main Futsal denga cara yang berlainan
  • Berkebolehan main bowling walaupun lane dia kecik
  • SAngat merdu suarenye semase berkaraoke
  • Sentiasa buat surprise party untuk besday kawan
  • Suka makan Sup
  • Kalau korang buat lawak, pastikan lawak korang SAMPAI
  • Tolong pegang speedlite mase buat CLS
  • Tolong drive kalau allod ngantuk
  • Hormati orang tua
  • Mempunyai awek yang bertudung(kebetulan je)
  • Kalau ajak tengok wayang kene ikut
  • berkebolehan me'review' filem
  • ikut kalau kitorang buat trip
haa...kalau korang ade semua kat atas ni, memang cun. kalau korang ade yang kurang pun takpe, aku bole ajarkan...huhuhuhu! Website WS hampir siap....tunggu ye.... korang dapat tgk kelainan yang amat different lagi pada artwork baru kitorang yang masih dirahsiakan. dan aku akhiri ni dengan doa dan harapan WS akan tetap maju dan berkembang. Kita harungi kesusahan bersama dan manisnya kita bagi sama-rata. Aku sayang Whitesignature.

5 comments:

  1. yeah....good luck to WH....smoga berjaya...dh berjaya sok...jgn lupe aku..ahaks..:D....one step closer...

    ReplyDelete
  2. ayooooo! kecewa aku....saper WH ni...isk! Aku WS la sueeeee! kalau White hignature macam dah sengau dah! huhuhu! anyway...thanx sue kerana berjaya buat ko gelak....!

    ReplyDelete
  3. huhu.. pasal website WS.. aku terpaksa delay kerna kekusutan yg UniKL-BNS berikan kepadaku.. bnyk gila assignment/project kena hantar... huahuahua.. i try my best to complete ASAFP~
    ::Valkyrie enemy::

    ReplyDelete
  4. SANGAT MENARIK GAMBO@ DLM FOTOPAGES TU....TERINGIN BERGURU

    ReplyDelete
  5. hehe alod nak join..leh x.. malu tapi mahu..

    ReplyDelete