Tuesday, February 17, 2009

Assalamualaikum semua


Ini adalah entry pengenalan dari saya. Saya masih lagi seorang pelajar di salah sebuah Universiti di Malaysia. Erkkk! jap ye.. aku rase aku taknak lah Blog aku ni dipenuhi dengan kata-kata skema. OK beb! Aku nak share sket la ngan korang tentang aku. Aku adalah seorang yang 'unpredictable'. Please believe it. Why? Keluarge aku biase-biase je. Aku ade dua orang abang, bagi aku abang-abang aku adalah sumber inspirasi utama aku. Banyak aku belajar dari diorang.

ABANGKU

ok! Abang aku yang pertama (KAY) . Bagi aku, shadow kehidupan aku banyak aku pelajari dari dia. Seorang yang sangat kreatif. Bertanggungjawab. Berpendidikan tinggi. Kebanyakan masalah aku, aku kongsi ngan dia, kalau aku perlukan idea, aku akan cari dia, kalau sesuatu berkenaan kerjaya aku, dia adalah orang yang paling berpengalaman untuk bertanya. Abang aku seorang Lecturer di UTM. aku dengan abang aku ni banyak persamaan dalam interest. :) Abang aku ni still single and available. Amacam girls? isi borang laa.

Abang aku yang second(Ted). Dia ni perpendirian tegas. Dah berkahwen with Julitta. Dah ade dua orang anak. Weeeeeeeeee.....My nephew sangat cute. Tu, yang kat gambar tu, bukan yang besar tu, tu KAY. anak buah aku yang first name dia KHALISH JIWAREY dan adik pompuan dia KASIH JAISHA. Memang klasik n so romantik name tu kan. Memang ade maksud yang baik. Persamaan aku ngan abang aku ni, hmmmm, maybe melukis kot. Tapi seriously, bakat lukisan abang aku ni memang jauh hebattttttttttttt. Aku bole melukis. tapi ade la senget hengetnye. Hehe, abang aku ni jugak yang ajar aku seket2 pasal pompuan..Opssss..!!! Ade sekali dulu mase aku mude2 la, aku gi pasar malam ngan abanag aku ni, then ade pompuan tempat tusyen same ngan aku tegur aku dengan nada mesre la...huhu, tapi aku langsung tak layan. Hati aku mase tu blum terbuke la untuk pompuan... tapi abang aku cakap " Ko sampai bile tak kawan ngan pompuan, lain plak jadi ko ni nanti"....huhuhuhu! Maybe sbb aku sekolah satu jenis (Semua lelaki). Tapi beb, tu dulu...sekarang aku lain :P

LOGIKAL NAMA

aku nak kongsi ngan korang style famili aku bagi name kat anak-anak. Name aku Khalid Afifi, abang aku Kamarul Ariffin n sorang lagi Khairul Anwar(Ted). Name samaran tu memang takde kene mengene pun. Nick name aku pun Allod... hahahaha! ok, Persamaan name kitorang ialah pada huruf depan K.A. sebab ape, huruf pertama ialah semperna name ayah aku Kadir dan letter kedua name mak aku Asmarani. That's y la.... huhuh. Bende ni jadi trend kat TED, Khairul n Julitta... sebab tu name anak dia K.J. Nanti aku pun akan buat trend yang same. InsyaAllah. Ni la serba sedikit untuk Blog aku yang pertama. Banyak lagi nak kongsi ni.....:)

1 comment:

  1. KHALISH JIWAREY n KASIH JAISHA....
    kensalam kt derang...
    style namer dia

    ReplyDelete